Lancia Thema 8.32 1986 červená, Laudoracing-Model 1:18

LM159F

Nový produkt

Lancia Thema 8.32 1986, LM159F, červená barva. Modely aut Laudoracing-Model v měřítku 1:18. Modely aut Lancia Thema 2.0 i.e. Turbo 1984 mají několik barevných odstínů, pro tuto červenou barvu je stanoven počet pouze 299 vyrobených kusů. Lancia Thema byla vyráběná mezi roky 1984 až 1994, jednalo se o automobil vyšší střední třídy. Thema 8.32 byla představena v roce 1986 jako luxusní varianta, měla osmiválcový motor o objemu 2.9 litru a 32 ventilů. Tento motor byl založen na V8 motoru značky Ferrari. Jeden luxusně vybavený vůz Lancia Thema vlastnil v 90. letech také Václav Havel. Lancia Thema měla design od Giorgetta Giugiara z firmy Italdesign a její nástupce byla Lancia Kappa, představená v roce 1994.

Více informací

Na objednávku (až 30 dnů)

3 100,00 Kč

Parametry

Délka modelu25,5 cm
Šířka modelu9,72 cm
Výška modelu7,69 cm
Hmotnost modelu0,9 kg
UpozorněníModely aut nejsou určené pro osoby mladší 14 let. Nejedná se o hračky, ale o modely aut pro sběratele. U malých dětí hrozí nebezpečí vdechnutí či požití malých součástek!
Velikost krabice30 cm x 17 cm x 12,50 cm
EAN-133794336284919

Více informací

Lancia Thema 8.32 1986 LM159F - modely aut Laudoracing-Model

Modely aut Laudoracing-Model 1:18 - Lancia Thema 8.32 1986, LM159F, barva červená. Výrobce Laudoracing-Models, měřítko 1:18. Modely aut Lancia Thema 8.32 1986 budou v této barvě vyrobeny v počtu pouze 299 kusů! Modely aut Laudoracing-Model mají karoserii vyrobenou z resinu a nemají žádné otevíratelné části (dveře, kapotu apod.). Modely aut na obrázcích mohou být prototypy, před produkční výrobou dojde ke zlepšení detailů autíček.

Lancia Thema byla vyráběna mezi roky 1984 až 1994, jednalo se o výsledek spolupráce automobilek Fiat a Saab. Z této spolupráce vznikly kromě Lancie Thema ještě Saab 9000, Fiat Croma a Alfa Romeo 164, které měly společnou podlahovou plošinu, některé mechanické díly a základní skelet karoserie. Prestiž Lancie jako výrobce výkonných a luxusních vozů podpořila verze se šestiválcovým motorem o objemu 2,8 litru, vyvinutá ve spolupráci automobilek Peugeot, Renault a Volvo. V roce 1986 byla představena verze kombi s názvem Lancia Thema Station Wagon, design navrhlo studio Pininfarina. Ve stejném roce byla také představena Lancia Thema 8.32, luxusní a tehdy nejvýkonnější varianta Themy. Označení odkazuje k motoru V8 se 32 ventily o objemu 2.9 litru. Tento motor byl odvozen z V8 motoru značky Ferrari, který byl dostupný v modelech Ferrari 308 a Ferrari Mondial Quattrovalvole. Mírné úpravy prodělala Lancia Thema na konci roku 1988, další evoluce byla na podzim 1991 a poslední vývojový posun bylo v roce 1993 uvedení vrcholné verze Lancia Thema LX s nejvýkonnějším turbo benzínovým motorem. Od roku 1994 byla Lancia Thema nahrazena řadou Lancia Kappa. Modely aut Lancia Thema 8.32 1986 jsou vyrobeny v 6 barvách karoserie.

Resinové modely aut Laudoracing-Model potěší spoustu sběratelů kvalitou povrchové úpravy v kombinaci s tím, že se jedná o modely aut vyráběné pouze v omezeném množství. Resinové modely aut Laudoracing-Model jsou vyráběny s velkým podílem ruční práce a jsou pečlivě lakovány. Laudoracing-Models vyrábí primárně modely aut italských značek, např. Alfa Romeo, Fiat, Abarth, Lancia nebo Autobianchi. Modely aut Laudoracing-Model jsou modely aut italských automobilek, které byly vyráběny ve 20. století a z nichž některé jsme mohli vidět i na našich silnicích.

Modely aut, které je možné objednat, jsou dostupné následujícími způsoby:

  • modely aut dostupné skladem máme ve svém vlastním skladu a jsou ihned k dispozici
  • modely aut dostupné na objednávku, u nich prověřujeme dostupnost u dodavatele na základě objednávky. Tyto modely aut jsou k dispozici do 4 až 6 týdnů od objednání za předpokladu, že jsou dostupné u výrobce.

Modely aut, které není možné objednat, jsou vyprodané a bohužel je nemáme k dispozici.

Další modely aut v této kategorii v počtu 29 ks: