LM181E
Nový produkt
Fiat Ritmo 130 TC Abarth 1985, LM181E, tmavě šedá metalíza. Resinové modely aut Laudoracing-Model v měřítku 1:18. Modely aut Fiat Ritmo 130 TC Abarth, modelový rok 1985, mají více barevných odstínů. Pro tmavě šedou metalízu autíčka byl stanoven limit 350 kusů! Fiat Ritmo byl vyráběn mezi lety 1978 a 1988 jako malý rodinný automobil. Fiat Ritmo byl nástupce sedanu Fiat 128, prodával se i pod dalšími názvy, například jako Seat Ritmo či Fiat Strada. Jednalo se o tří a pětidveřový hatchback a cabrio s motorem vpředu, pohonem předních kol a manuální či automatickou převodovkou, design byl přímo od automobilky Fiat. Fiat Ritmo se dočkal celkem 3 sérií, poslední série od roku 1985měla jen menší změny. Nástupce Fiata Ritmo byl Fiat Tipo.
Na objednávku (více než 35 dnů)
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Fiat Ritmo 130 TC Abarth 1985 šedá, Laudoracing-Model 1:18
Fiat Ritmo 130 TC Abarth 1985, LM181E, tmavě šedá metalíza. Resinové modely aut Laudoracing-Model v měřítku 1:18. Modely aut Fiat Ritmo 130 TC Abarth, modelový rok 1985, mají více barevných odstínů. Pro tmavě šedou metalízu autíčka byl stanoven limit 350 kusů! Fiat Ritmo byl vyráběn mezi lety 1978 a 1988 jako malý rodinný automobil. Fiat Ritmo byl nástupce sedanu Fiat 128, prodával se i pod dalšími názvy, například jako Seat Ritmo či Fiat Strada. Jednalo se o tří a pětidveřový hatchback a cabrio s motorem vpředu, pohonem předních kol a manuální či automatickou převodovkou, design byl přímo od automobilky Fiat. Fiat Ritmo se dočkal celkem 3 sérií, poslední série od roku 1985měla jen menší změny. Nástupce Fiata Ritmo byl Fiat Tipo.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Délka modelu | 21,87 cm |
Šířka modelu | 9,16 cm |
Výška modelu | 7,77 cm |
Hmotnost modelu | 900 g |
Upozornění | Modely aut nejsou určené pro osoby mladší 14 let. Nejedná se o hračky, ale o modely aut pro sběratele. U malých dětí hrozí nebezpečí vdechnutí či požití malých součástek! |
Velikost krabice | 30 cm x 17 cm x 12,50 cm |
Modely aut Laudoracing-Model 1:18 - Fiat Ritmo 130 TC Abarth 1985, LM181E, barva tmavě šedá metalíza. Výrobce Laudoracing-Models, měřítko 1:18. Modely aut Fiat Ritmo 130 TC Abarth 1985 budou v této metalíze vyrobeny v limitované edici pouze 350 kusů! Modely aut Laudoracing-Models mají karoserii vyrobenou z resinu a nemají žádné otevíratelné části (dveře, kapotu apod.). Modely aut na obrázcích mohou být prototypy, před produkční výrobou dojde k vylepšení detailů autíček.
Automobilka Fiat je největší italská automobilka, založena byla v roce 1899. Fiat Ritmo byl představen na Motorshow v Turíně v roce 1978 v době, kdy se i další automobilky začaly zaměřovat na produkci malých rodinných hatchbacků. Vyráběn byl celkem ve třech sériích mezi roky 1978 a 1988, jeho předchůdce byl Fiat 128 ve verzi sedan. Fiat Ritmo se prodával s různými názvy, mimo jiné např. Seat Ritmo nebo Fiat Strada. Fiat Ritmo byl třídveřový a pětidveřový hatchback (dostupná byla i verze cabrio), design vytvořil Sergio Sartorelli z designového centra automobilky Fiat. Jednalo se o malý rodinný vůz s motorem uloženým vpředu s pohonem předních kol, mohl mít manuální i automatickou převodovku. Fiat Ritmo se umístil na druhém místě v anketě Evropské auto roku a jeho nástupce byl Fiat Tipo. Modely aut Fiat Ritmo 130 TC Abarth 1985 jsou dostupné v 6 barvách karoserie.
Resinové modely aut Laudoracing-Model potěší spoustu sběratelů kvalitou povrchové úpravy v kombinaci s tím, že se jedná o modely aut vyráběné pouze v omezeném množství. Resinové modely aut Laudoracing-Model jsou vyráběny s velkým podílem ruční práce a jsou pečlivě lakovány. Laudoracing-Models vyrábí primárně modely aut italských značek, např. Alfa Romeo, Fiat, Abarth, Lancia nebo Autobianchi. Modely aut Laudoracing-Model jsou primárně modely aut italských automobilek, které byly vyráběny ve 20. století. Některé z těchto automobilů byly k vidění i na našich silnicích.
Modely aut, které je možné objednat, jsou dostupné následujícími způsoby:
Modely aut, které není možné objednat, jsou vyprodané a bohužel je nemáme k dispozici.